آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بگو ساقی....

شب آمد باز دلتنگم خدايا!

چنان سازی بد آهنگم خدايا!

من و در چشم شب تنها نشستن

من و در سايه ی غم ها نشستن

چه شد آن مهربانی های ديرين؟

رفيقی، هم زبانی های ديرين

خدايا! بی قراری ها مرا کشت

شب و اختر شماری ها مرا کشت

به پای گريه می سوزم شب و روز

همه سوزم، همه سوزم، همه سوز کيم؟

مست بيابان گرد اين شهر

و تنها عاشق پر درد اين شهر

چرا مستی فراموش است اين جا؟

چراغ باده خاموش است اين جا؟

بگو ساقی، بگو با من کجايی؟

« مرا با توست چندين آشنايی »

پر از دلتنگی ام، لبريز دردم

چه شد ساقی! شرابت،؟

سرد سردم بخوان با من سرود زندگی را

به جنبش آر، رود زندگی را

چرا ساقی نمی گيرد سراغم؟

چرا خاموش شد چشم چراغم؟

چرا خوبان سر ياری ندارند؟

 بگو ساقی....



نظرات شما عزیزان:

یاشا
ساعت11:04---28 بهمن 1390


داداش ایلیا
ساعت16:03---25 بهمن 1390
سلام سابقه نداشته شما این قدر دیر اپ کنید . خدا کنه مهربونیهاتون به اخر جاده نرسیده باشه ...

ایلیاپاسخ:سلام اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی / اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی .


mina
ساعت15:35---24 بهمن 1390
سلام دوست عزیز خیلی ممنون از حضور بارونی شما



ممنون از لینک .



وبلاگ زیبایی دارین . امیدوارم موفق باشیدپاسخ:سلام مینا جان خواهش عزیزم وظیفه بود...وبلاگ شما هم زیباست...موفق باشی....یاحق


داداش ایلیا
ساعت0:10---24 بهمن 1390
آجی نیستی فک کنم شما هم داری واسه ارشد میخونی .امیدوارم گره ای نداشته یاشی .هر جا هستی خوش باشی .

ایلیاپاسخ:سلام داداش ایلیا نه درگیره مراسم شب هفت پدر بزرگم بودم روح همه ی درگذشتگان شاد...مرسی از اینکه همیشه و همه جا به یادمی


رها
ساعت23:46---23 بهمن 1390
سلام دوست خوبم

آپم ، منتظر حضورت سبزت.

موفق باشی[گل]
پاسخ: سلام رها جان باشه چشم عزیزم حتمن میام


ahmad
ساعت4:34---20 بهمن 1390
بايد از عطر اقاقی تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــو رو اغاز کنم

با صدای خيس بارون تــــــــــــــــــــــــــــو رو اواز کنم

از تماشای قناری به تـــــــــــــــــــو پرواز کنم

به تــــــــــــــــــو پل ميزنم از بهانه هامو

از همــــــــــــــــــــه شبانه هامو

ميرسم به تــــــــــــــــو دوباره

بوی عطر تو ميدن ترانه هامو

پر اسمت ميشن عاشقانه هامو

از گل و شـــعـــر و ستـــــــــــــــــاره

ميرسم به تـــــــــــــــــــــــــــــ ــــو دوباره

نيستی امـــــــــــــــــــا ، يادت اينجاســـــــت.....پاسخ:سلام احمدجان ممنون از شعرقشنگت


داداش ایلیا
ساعت0:33---19 بهمن 1390
سلام



خدایا باز هم مهربانی ...خدایا باز هم زندگانی ...خدایا باز هم دلتنگی تو ....خدایا باز هم همرنگی تو .... خدایا بیقرای ،باز هم در دوری از تو ....شب واختر شماری باز هم در دوری تو ...خدایا اشک چشمم خشک گردید ...خدایا سوز چشمانم مرا کشت ... خدایا بارشی از مهر ولطفت ...خدایا خواهشی از بهر خوفت ...

ساقیا می را تو در جامی بده ....که در این میکده هیچ دلداری نداد... بده ساقی می باقی ...که در کوی خراباتت ، همه سیراب می گردند.... می زمزم اگر دادی ...مرا وجمله عبدت را ، همه مست نگاهی کردی..



بده ساقی می باقی ...بده ساقی نفسهای اهورایی ...

بده ساقی دلی پر از اتش عشقت ...بده ساقی می از لبهای پر نازت ...بده ساقی می از دلداری بازار پر مهرت ...بده ساقی نسیمی از تجلی خاطر اسوده و نازت ...



خدایا کی شود ،می بر همه بنده بنوشانی ...خدایا کی شود یاری مسافر را تو باز گردانی؟



ایلیا
پاسخ:سلام ممنون داداشی ازشعرزیبات.خیلی قشنگ وبینظیره


sajad
ساعت23:00---18 بهمن 1390
دوست مهربون وخوبم چرا پیشم نمیای من خیلی وقته منتظرتمپاسخ: شرمنده سجاد جان درگیر مراسم شب هفت پدربزرگم بودم حتمن خدمت میرسم

محمد
ساعت21:47---18 بهمن 1390
چرا؟

محمد
ساعت21:46---18 بهمن 1390
چرا؟پاسخ: حدن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:43 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 810
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 1035
بازدید ماه : 1026
بازدید کل : 71707
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush